DOLAR

32,9062$% 0.16

EURO

35,7044% 0.21

GRAM ALTIN

2.505,15%0,35

ÇEYREK ALTIN

4.066,00%0,27

TAM ALTIN

16.288,00%0,28

ONS

2.369,26%0,25

BİST100

10.796,57%-0,62

Öğle Vakti a 13:14
Bursa HAFİF YAĞMUR 33°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Göbek Adı ‘İntikam’

ad826x90

MÜJDE IŞIL- Yerli korku filmlerine yeni bir soluk getiren “Baskın”dan sonra daha çok televizyona yönelen ve ortada “Peri: Ağzı Olmayan Kız” gibi farklı denemeler yapan Can Evrenol, “Sayara” ile sevdiği sulara geri dönüyor. İlk kez İstanbul Film Festivali’nin Mayınlı Bölge kısmında ve sonra Cannes’da perdeye gelen imal, şimdi de vizyonda seyirciyle buluşuyor.

Filme ismini veren Sayara, Türkmenistan’dan gelmiş bir göçmen. İstanbul’da lüks bir spor salonunda çalışıyor. Ablası Yonca, yasak ilişki yaşadığı spor salonunun sahibi Barış ve üç arkadaşı tarafından öldürülünce onun intikamını almak için gözünü karartıyor.

Film iki açıdan potansiyel içeren bir kıssaya sahip: Kadın cinayetleri ve güçlüler tarafından korunan suçlular. Sayara’nın ablasını öldürenler, güçlü bir politik figür olan ‘baba’ sayesinde ceza almadan sıyrılacaklarına eminler. Buradan sağlam bir altmetin kurmaktansa hikâye, kanlı bir intikam macerası olarak ilerliyor. İllaki sistem eleştirisi yapmak ya da toplumsal problemlere parmak basmak gibi bir zorunluluğu yok sinemaların ama nokta vuruşu yapıp sonra diğer tarafa bakınca da elde tutulacak bir şey kalmıyor. Sinemanın tezli olduğu tek alan, oluk oluk kan dökmek. Onun dışında karakterler ve eylemleri, problemli telaffuzlara uzanıyor. Örneğin Yonca karakteri üzerinden kadın düşmanlığına varan bir anlatı kurulurken Sayara’nın intikam peşindeyken hatasız, günahsız insanları hedef alması, karakterin tutarsızlığını ve etik sıkıntısını büyütüyor. Başroldeki Duygu Kocabıyık’ın performansı sineması sürüklüyor.

Şeytan Crowe’a taktı

“Gladyatör 2”nin çekilmesinden mutlu olmayan ve sitemlerini sıklıkla dile getiren (aslında haksız da sayılmaz) Russell Crowe, son devirde şeytanlı sinemalara yük vermiş görünüyor. Geçen sene vizyona giren “The Pope’s Exorcist/Şeytanın Düşmanı”nda mobiletli bir rahibi canlandıran oyuncu, artık de “The Exorcism/Şeytan Ayini”nin başrolünde. Eşinin ölümünü bir türlü atlatamayan Anthony, bir korku sinemasının başrolüne seçilerek oyunculuk mesleğine geri döner. Lakin çekimler esnasında Anthony’de tuhaf ve rahatsız edici değişiklikler görülür; aklını kaybetmiş üzeredir. Kızı, babasındaki bu anormalliği ruhsal rahatsızlık olarak görürken Anthony kendini şeytani bir oyunun içinde bulur. Sinemada Sam Worthington ve Chloe Bailey de rol alıyor.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Bir Yıldız Daha Kaydı

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.