DOLAR

32,5766$% 0.18

EURO

35,2712% 0.45

GRAM ALTIN

2.469,17%0,25

ÇEYREK ALTIN

4.006,00%-0,20

TAM ALTIN

16.041,00%-0,19

ONS

2.358,26%0,11

BİST100

10.815,62%1,25

Akşam Vakti a 20:44
Bursa HAFİF YAĞMUR 28°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Amd Fsr 3.1, Görüntü Kalitesinde Nvidia Dlss ve Intel Xess’in Gerisinde

ad826x90

AMD FSR 3.1, geçtiğimiz hafta Sony stüdyosu Nixxes’in PlayStation’dan PC’ye port ettiği oyunlara eklenmişti. Lakin AMD’nin yeni FSR 3.1 yükseltme teknolojine dair ilk izlenimler pek de olumlu görünmüyor. İlk testlere göre AMD FSR 3.1’in hala görüntü kalitesinde rakipleri Nvidia DLSS ve Intel XeSS’in hala daha gerisinde kalıyor.

AMD FSR 3.1 kalitede geride
Nixxes’in PC portları olan Horizon Forbidden West, Ratchet & Clank Rift Apart, Ghost of Tsushima, Spider-Man Remastered ve Spider-Man Miles Morales geçtiğimiz hafta AMD FSR 3.1 Harika Resolution ve Frame Generation güncellemesini almıştı. Şimdiye kadar yapılan yorumlara göre Frame Generation yani kare üretiminde FSR 3.1’in gayet iyi iş çıkarıyor. Kare Üretimi artık FSR yükseltmesinden ayrıldığı için DLSS ve XeSS gibi diğer yükseltme teknolojileriyle birlikte kullanılabiliyor.

MD’nin FSR 3.1 yükseltme ve kare üretimi platformdan bağımsız olarak çalışabiliyor, dolayısıyla diğer firmaların ekran kartlarında da çalışıyor. AMD’nin FSR 3.1 ile attığı bu adımlar hayli olumlu. Fakat firmanın görüntü kalitesi tarafındaki iddiaları gerçeklikle pek bağdaşmıyor.

Yapılan ilk testlerde FSR 3.1, yükseltme tarafında DLSS ve XeSS’in ardında kalıyor.

En bariz fark netlik tarafında oluyor ve hareketli objelerde kendisini daha net gösteriyor. FSR 3.1, DLSS 3.7 ve XeSS 1.3 ile ortak ‘Dengeli’ ön ayarı kullanılarak 1440p’de yapılan testlerde, FSR kullanıldığında görüntü kalitesinde bariz bir düşüş görülüyor.

Aktarılanlara göre AMD, hareketli objelerde kenar yumuşatma özelliğine sahip olmadığı için sorunlar daha çok göze batıyor. Aşağıdaki görüntüde görüntülü örneklerle farkları daha net bir şekilde görebilirsiniz.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Bakın Ne Diyor? UEFA’nın Soruşturma Başlattığı Bozkurt İşaretini Chatgpt Yorumladı

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.