DOLAR

34,5573$% 0.03

EURO

36,2253% 0.56

GRAM ALTIN

2.962,82%-1,41

ÇEYREK ALTIN

5.031,00%-0,66

TAM ALTIN

20.062,00%-0,50

ONS

2.658,21%-1,75

BİST100

9.549,89%1,94

Öğle Vakti a 12:56
Bursa PARÇALI AZ BULUTLU
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
SON DAKİKA

DOLAR 34,5573

EURO 36,2253

ALTIN 2.962,82

BİST 100 9.549,89

Öğle 12:56

Galaxy S25, Afme 2.0 ile Oyunlarda Kare Suratını İki Katına Çıkartacak

ad826x90

Samsung’un Galaxy S25 serisinin tamamında Snapdragon 8 Seçkine işlemciyi kullanmaya karar vermesiyle birlikte, serinin tamamının etkileyici bir performans sunması bekleniyor. Ayrıca Samsung’un, Aİ ve diğer zorlu işlemleri problemsiz bir şekilde yürütmelerine yardımcı olmak için Galaxy S25 serisinin temel modellerine bile 12 GB RAM ekleyebileceği söyleniyor.

Yeni ortaya çıkan bir sızıntıya göreyse Samsung, Qualcomm’un teknolojisinden yararlanarak 60Hz’den 120Hz’e yükseltilmiş oyun görselleri sunmayı da planlıyor. Sızıntı kaynağı @Jukanlosreve’in X üzerinde belirttiğine göre Samsung, Qualcomm’un Adreno Frame Motion Engine 2.0 teknolojisini (AFME 2.0) kullanabilecek bir oyun modu üzerinde çalışıyor.

@Jukanlosreve / X

Qualcomm’un söylediğine göre, AFME 2.0 teknolojisi güç tüketimini çok fazla artırmıyor olmasına rağmen oyunlarda kare suratını iki katına çıkarabiliyor. Başka bir deyişle Qualcomm’un kare enterpolasyon tekniği, en azından kağıt üzerinde, şu anda Galaxy aygıtlarında sunulan “Frame Booster” özelliğine göre daha iyi ve daha akıcı bir oyun performansı üretiyor. AFME 2.0, Snapdragon 8 Gen 3 işlemciler tarafından destekleniyor olsa da, Samsung bu özelliği Snapdragon 8 Seçkine modelleriyle sınırlayabilir.

OnePlus’ın OnePlus 12’de HyperRendering olarak isimlendirdiği kare hızı enterpolasyonu tekniği zati diğer şirketler tarafından kullanılıyor. Yine de, telefonlar daha yüksek kare suratları sunsalar bile birçok popüler Android oyununun bu suratları desteklemediğini hatırlatmakta yarar var. Samsung’un One UI 7’de sunması beklenen Game Assist özelliği sayesinde, 60 Hz veya daha düşük süratlerde çalışan oyunların daha akıcı bir oyun tecrübesi sunması yardımcı olması beklenebilir.

Diğer Teknoloji Haberleri İçin Tıklayın / Bursa Haber – Bursa Gündem – Bursa Gündem Haber – Bursa Haberleri – Bursa Son Dakika 

Bizi İnstagram’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber

Bizi X’de Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHbr

Bizi Facebook’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber

Bizi Youtube’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber

Bizi Linkedin’de Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber 

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Yeni İddia: Apple Kendi Televizyonunu Üretebilir

HIZLI YORUM YAP