34,5726$% 0.14
36,1906€% -0.17
2.963,41%0,06
5.046,00%0,08
20.121,00%0,07
2.669,58%-0,07
9.367,77%3,72
Microsoft’un DirectSR görüntü yükseltme API’si, FidelityFX Muhteşem Resolution (FSR) 3.1 desteği kazandı. Bir süre ayrıntılarından bahsettiğimiz DirectSR, geliştiricilerin oyunlardaki üç önemli grafik yükseltme teknolojisinin tümünü destekleyecek şekilde programlamalarına yönelik bir programlama arayüzü.
Yeni dayanakla birlikte FSR 3.1’i oyunlara entegre etmek daha kolay olacak. Microsoft’un API’si, DirectX12 oyunları için oyun geliştiricilerin tek bir kod yolu ile birden fazla yükseltme aracı için destek sağlamasına olanak tanıyor. Yani sadece FSR değil, DLSS ve XeSS de dahil olmak üzere üç tahlili etkin bir şekilde birleştirerek geliştiricilerin üç yükseltme aracını da tek bir API ile desteklemesi mümkün.
DirectSR ilk sürümlerinde FSR 2.2 için yerel dayanağa sahipti, Intel ve NVİDİA desteği ise ek sürücüler gerektiriyordu. Yeni FSR 3.1 desteği de aynı şekilde DirectSR çalışma sürecine dahil edildi ve sırf API’nin en yeni önizleme sürümlerine güncelleme gerektiriyor. Daha iyi zamansal farkındalık sayesinde FSR 3.1, gelişmiş gölgelenme azaltma ve daha az titreme veya parıltı sunuyor.
AMD’nin FidelityFX sayfasında şu ana kadar FSR 3 dayanağına sahip sadece 43 oyun listeleniyor. DirectSR’nin FSR 3.1 desteği, muhtemelen aracı uygulamak için çok daha kolay bir iş akışı ve AMD kullanıcıları için daha geniş bir üst seviye yükseltme desteği ile birlikte gelecek.
Diğer Teknoloji Haberleri İçin Tıklayın / Bursa Haber – Bursa Gündem – Bursa Gündem Haber – Bursa Haberleri – Bursa Son Dakika
Bizi İnstagram’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber
Bizi X’de Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHbr
Bizi Facebook’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber
Bizi Youtube’da Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber
Bizi Linkedin’de Takip Edebilirsiniz / @BursaGündemHaber
Türk Devletleri Teşkilatı Bakanları İstanbul’da Toplandı